Före detta Tossene

Medlem

Ägarbyte eller uppsägning

Vill du göra några förändringar i ditt medlemsskap?
Här hittar du dokument och anvisningar för ägarbyte.

Vid överlåtelse av gruppavtal ber vi er att fylla i dokument både till föreningen och ComHem/Tele2. Det finns också en länk för svarspost till ComHem/Tele2.

Den nya ägaren gör sedan en medlemsansökan via formuläret, klicka här.

Rutiner för uppsägning
Uppsägning av gruppavtal
Överlåtelse av gruppavtal
ComHem överlåtelseavtal
ComHem svarspost
Överlåtelse av andelsrätt

Fiberekonomi.se

Sotenäs Fiber Ek. Förening anlitar Fiberekonomi i Sverige AB för att hantera föreningens administration. Här kommer du åt att redigera alla dina personuppgifter, ändra faktureringsadress och bestämma hur fakturor skall skickas (Autogiro, e-faktura eller e-postfaktura). Fakturering från föreningen sker elektroniskt per kvartal om inget annat avtalas.

Har du glömt dina inloggningsuppgifter så kan du nu logga in via Bank-ID. Annars, kontakta oss via mail.

OBS! Har du tilläggstjänster utöver gruppavtalet glöm inte att meddela Tele2 ändring av faktureringsadress.

Driftstörning

Vid eventuell driftsstörning ber vi dig att kontakta din tjänsteleverantör.
Du som har gruppavtal -kontakta Tele 2 kundservice på 90222.